خرید بهترین روغن زیتون برای پخت و پز
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
خرید بهترین روغن زیتون برای پخت و پز
یک شنبه 22 خرداد 1401 ساعت 12:32 | بازدید : 129 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

استخراج می‌شود، که به روغن اجازه می‌دهد تا ترکیبات طعمی متمایز را از زیتون حفظ کند. خرید روغن زیتون فرابکر با این حال، گاهی اوقات نمی خواهید طعم قوی زیتون در ظرفی که در حال تهیه آن هستید باشد. روغن زیتون فوق سبک برتولی برای پخت و پز یا زمانی که در حال پختن غذاهای آسیایی هستید عالی است و نمی خواهید طعم تلخ روغن زیتون حواس غذا را از بین ببرد. همچنین نقطه دود بالاتری نسبت به EVOO دارد که باعث می‌شود برای سرخ کردنی‌ها و سایر کاربردهای با حرارت بالا مناسب‌تر باشد.

2. روغن زیتون فوق بکر ارگانیک Kirkland Signature
TonelsonProductions/Shutterstock
طرفداران Costco عاشق ستایش برند داخلی Kirkland خرده فروش تخفیف هستند. همانطور که Mashed اشاره می‌کند، محصولات Kirkland ارزش بالایی دارند و اغلب طعم بهتری نسبت به محصولات با نام تجاری گران‌تری دارند که از آنها الگوبرداری شده‌اند. روغن زیتون کرکلند نیز از این قاعده مستثنی نیست، به خصوص انواع ارگانیک آن. این روغن زیتون به خوبی هر EVOO دیگر با قیمت متوسط ​​است و در بطری های غول پیکر عرضه می شود. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دائماً روغن زیتون شما تمام می شود، کرکلند با شما درست رفتار خواهد کرد. در زمان نوشتن این مقاله، یک بطری 2 لیتری فقط حدود 14 دلار را برای شما به ارمغان می آورد و بعید است که در هر جای دیگری معامله بهتری برای روغن زیتون ارگانیک پیدا کنید.

3. روغن زیتون فوق بکر کالیفرنیا در مزرعه زیتون
عکاسی وارن پرایس/شاتراستاک
بیشتر روغن زیتون در فروشگاه های مواد غذایی ایالات متحده از کشورهای مدیترانه وارد می شود، اما این در حال تغییر است. برخی از بخش‌های کالیفرنیا دارای آب و هوای مهمان‌نواز برای باغ‌های زیتون هستند و این ایالت صنعت زیتون قوی را توسعه داده است. محصول شاخص کالیفرنیا زیتون رنچ یک روغن عالی برای استفاده عمومی است. این مخلوط برای داشتن طعم نسبتاً شدید، مناسب برای پخت و پز روزمره است. با تقلب های فراوان در صنعت تولید روغن زیتون در خارج از کشور، می دانید که می توانید به این برند ساخته شده از 100٪ زیتون کالیفرنیا اعتماد کنید.

4. فیلیپو بریو
SOLOTU/Shutterstock
همه کسانی که روغن زیتون ارزان می خواهند عضو Costco نیستند. فیلیپو بریو یک روغن عالی برای کیف پول است که در اکثر خواربارفروشی های معمولی موجود است. این روغن با تمام نت های طعمی که از یک روغن فوق بکر انتظار دارید، بدون اینکه بیش از حد غلبه کننده باشد، می آید. اگر تمایلی به خرید روغن‌های زیتون جداگانه برای پخت و پز و تکمیل ندارید، فیلیپو بریو هر کاری را که نیاز دارید انجام می‌دهد. این برند بیش از 150 سال است که وجود دارد، بنابراین آنها در حال انجام کاری به درستی هستند.

5. La Tourangelle Organic Extra Virgin
فیس بوک
اجازه ندهید نام فرانسوی برند شما را فریب دهد. این روغن زیتون منحصراً از میوه های رشد یافته در منطقه اندلس اسپانیا تولید می شود. این نت های تند و فلفلی دارد که آن را به عنوان یک روغن تکمیلی یا چاشنی نان ایده آل می کند. این دقیقاً ارزان نیست، اما قیمت آن به طور قابل توجهی کمتر از بسیاری از روغن های تکمیلی برتر دیگر است. بطری فلزی La Tourangelle به حفظ طعم منحصر به فرد آن کمک می کند. همانطور که توسط Epicurious اشاره شده است، نور کیفیت روغن زیتون را کاهش می دهد، بنابراین یک ظرف فلزی مات آن را برای مدت طولانی تری نسبت به پارچ شیشه ای معمولی تازه نگه می دارد.

 

 منبع


برچسب‌ها: روغن ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :